Віднині ще більше українців у випадку екстрених ситуацій зможуть телефонувати на службу екстрених викликів 112.
Про цю новину повідомив в Telegram-каналі МВС очільник цього відомства Ігор Клименко.
Хто тепер може телефонувати за цим номером?
У повідомленні вказується, що тепер на цей номер можуть телефонувати жителі центральних та східних регіонів України. Нещодавно відбулося відкриття комунікаційного центру в Дніпрі.
Вказується, що за цей час було ухвалено майже 200 тисяч дзвінків операторами центру, з них у 40 тисячах випадків треба було негайне реагування.
Важливі випадки були пов’язані з наслідками ворожих атак, дорожньо-транспортних пригод (ДТП), скоєння злочинів, випадків домашнього насильства. Вказується, що про них повідомляли навіть діти.
Наразі у комунікаційному центрі, що розташований у Дніпрі, працює більш ніж 70 операторів. Вони цілодобово обслуговують дзвінки з Дніпропетровської, Запорізької, Харківської, Полтавської, Сумської, Донецької та Луганської областей.
Також вказується, що служба активно впроваджує політику працевлаштування ветеранів. Вже семеро захисників, які отримали на фронті поранення, працюють в центрі операторами. Відзначається, що наймолодшому з них всього 21 рік.
В Україні це вже третій за рахунком комунікаційний центр Служби 112, два інших знаходяться в Києві та Львові. На черзі заплановано відкриття центру в Одесі. Це зробить доступною службу 112 по всій території країни.
Телефонуючи на номер 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб, що забезпечує доступність, зручність та комплексність надання допомоги громадянам. Підкреслюється, що це особливо важливо в умовах викликів, що зараз існують у сфері безпеки.