Спочатку Владислав Кметь мав невеликий онлайн-бізнес, а зараз вже керує на Київщині 8 відділеннями Нової пошти.
Сайт LIGA.net та Нова пошта у спецпроєкті розповіли його історію розвитку бізнесу.
Як все розпочалося?
До того як стати партнером Нової пошти Владислав Кметь мав декілька інтернет-магазинів, де продавав різні товари: від комплектуючих до комп’ютерів, електронних цигарок до церковних товарів.
Про існування компанії Кметь дізнався досить незвично й вважає, що це був знак. У нього був схожий мобільний номер з місцевим номером одного з відділень Нової пошти, тому за день йому могли дзвонити по декілька разів з різними питаннями.
Оскільки послуги доставки тоді були не дуже розвинуті, а йому й самому потрібен був подібний сервіс, заради цікавості Владислав вирішив сам відвідати найближче відділення. Він почав користуватися послугами компанії й з часом став помічати, що вона стала стрімко розвиватися. За місяць відкривалося по 20-30 відділень, тому його зацікавила можлива співпраця.
Так Кметь скористався послугою франчайзингу Нової пошти й відкрив своє перше відділення. Воно з’явилося у 2012 році в селі Димер Вишгородського району. З цього моменту й розпочалося його партнерство з Новою поштою. Через 12 років Кметь вже має 8 відділень у Вишгородському районі: 3 з них знаходяться в селі Коцюбинське, а ще 5 – у селах Нові Петрівці, Старі Петрівці і Лютіж. На бізнесмена наразі працює 50 робітників.
Спочатку більшу частину роботи Владислав виконував сам й зараз вважає, що це правильний підхід. Він придбав власне авто, на якому не тільки забирав посилки з терміналу, а й розвозив їх й навпаки. Також він займався пошуком потенційних клієнтів.
Всі члени його родини наразі працюють разом з ним: дружина, син, сестра та мати. Оскільки в кожного є власний ФОП, за минулий 2023 рік вони сплатили до бюджету ОТГ сукупно 4 млн грн податків.
Кметь розповів, що якщо в населеному пункті є відділення Нової пошти, це зручно не тільки для клієнтів, а й вигідно для громади, адже це сприяє розвитку бізнесу. Він радить майбутнім партнерам Нової пошти спочатку оцінити перспективи розвитку населених пунктів, дізнатися про підприємства, які можуть користуватися такими послугами й шукати тих, хто буде зацікавлений в логістиці.