З грудня Кабмін почав нову державну програму, що називається “Зимова єПідтримка”, яка передбачає надання 1000 грн. В той час, як деяким особам вже кошти прийшли, частина їх ще не отримала.
На сайті 24 канал вказано причини, чому можуть не приходити кошти.
Що слід зробити?
Заяву на отримання грошової допомоги треба подавати через застосунок “Дія” та вказувати вже відкриту в своєму банку віртуальну карту “Національного кешбеку”.
Вказується, що на обробку заявки йде до 10 днів. Якщо цей термін закінчився, а грошей так і немає на рахунку, варто перевірити, чи правильно було вказано всі дані в заявці.
Вказується, що особливо слід впевнитися, що все вірно вказано в заявці, яка подавалася через “Дію”. Якщо все вірно, можна дізнатися в службі підтримки додатку, чому затримується виплата.
Ще одна порада – слід оновити застосунок “Дія” до найновішої версії, оскільки стара може викликати збої й з цієї причини допомогу не нараховують. Також варто перевірити, чи правильно прив’язана картка “Національного кешбеку” до програми.
Але причина може й бути в тому, що просто держава ще не дала коштів на фінансування, адже, як нещодавно повідомив прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, подали заявки вже 10,3 млн українців, тоді як виплати отримали поки що понад 6 млн громадян.